Piushaven zomercampagne

Beleef het vakantiegevoel aan de boulevard van Tilburg

Beleef het vakantiegevoel aan de boulevard van Tilburg

De zomer is begonnen en dat vieren we met de aftrap van de Piushaven Zomercampagne: "Het ultieme vakantiegevoel aan de boulevard van Tilburg". Deze campagne laat zien hoeveel er deze zomer te doen is in en rond de Piushaven. Van ontspannen varen tot borrelen in de zon, van wandelen door het groen tot genieten van muziek, kunst en goed eten: in de Piushaven voelt elke dag als vakantie.

Om dat gevoel zichtbaar te maken, hebben we de samenwerking gezocht met niemand minder dan kunstenares Djenné Fila. Djenné is geen onbekende voor de Piushaven: in eerdere campagnes verzorgde zij al de illustraties voor onze vlaggen en banieren. Haar kleurrijke, speelse stijl past perfect bij de sfeer van de haven. Met trots kunnen we melden dat Djenné inmiddels ook nationaal in de spotlights staat: onlangs won zij zowel een Zilveren Penseel als Zilveren Griffel voor haar werk aan het boek " De wonderverteller".

Speciaal voor deze zomercampagne ontwierp Djenné een nieuw campagnebeeld dat op allerlei plekken terugkomt. Denk aan posters, ansichtkaarten en online visuals. Ook de website van Piushaven heeft een zomerse update gekregen. Het doel? Meer mensen inspireren om deze zomer de Piushaven te komen beleven.

Of je nu een vaste bezoeker bent of iemand die de haven pas net ontdekt: deze zomer valt er altijd iets te zien, te proeven of te doen. Houd ook onze social media in de gaten voor actuele tips, evenementen en verhalen.

We hopen dat iedereen, van ondernemer tot recreant, zich deze zomer thuis voelt aan de boulevard van Tilburg!